Hakkımda

Fotoğrafım
İşte bu zihniyetle ilerleyen, kendi halinde pasta yapmaya çalışan ve onları insanlara begendirmeyi ilke edinmiş birisidir Ayfer.

13 Eylül 2012 Perşembe

Pastaların Yanı Sıra Brownie


Pasta yapımına başladıktan sonra iş yerimdeki doğum günleri ve eğlenceler için de bazı tatlılar yapmaya başladım. "Dışarıdan alacağımıza sen yap ve evden getir" diye beni teşvik eden müdürüme teşekkürlerimi sunuyorum. Yine dediğim gibi bu işte ilerlememi sağlayan yegane kişilerdendir iş arkadaşlarım ve müdürlerim.

Denizbank'ta çalışmaya başlamadan önce, hatta Cocos'ta çalışmadan önce Gezi Pastanesi'ne tatlılar yapardım. Süleyman Bey (Ramada Otel Genel Müdürü Süleyman Blum) şoförünü gönderip evlerinden aldırtırdı tatlıları. Merengler (Merengues), kişler (Quiches), ıslak kekler (Brownies) ve daha niceleri... Zaten sonrasında 2 sertifika aldığım Mutfak Sanatları Akademisinde bunları tekrar edip, zihnime kazımıştım. Şimdi yeniden tekrar etmeye başladığım yer, iş yerim oluyor.

Artık doğum günü pastalarını, eğlence tatlılarını veya tuzlularını ben yapıyorum ve bu beni gerçekten mutlu ediyor :))

Resimde gördüğümüz tatlı Islak Kek, diğer adıyla Brownie'dir. Özgür Bey için yapıldı. Üzeri boş kalmasın diye hindistan cevisi ve antep fıstığı ile şekil verip, ardından o "karo" şekillerinin ortasına ufak ufak papatyalar koydum. Tabi en sonunda ortaya yine papatyalar ekleyerek renk kattım. Bence gayet güzel ve lezzetli oldu, karşılığını, tadına bakınca beğendiğini ifade arkadaşlarımdan aldım. Çünkü onların beğenmesi beni mutlu ediyor :)

2 yorum:

  1. Tadıda görüntüsü kadar muhteşemdi...didem.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Didemcim, sizin beğenileriniz beni gerçekten çok ama çok mutlu ediyor :)) Öpüyorum.

    YanıtlaSil

UA-36244699-1