Hakkımda

Fotoğrafım
İşte bu zihniyetle ilerleyen, kendi halinde pasta yapmaya çalışan ve onları insanlara begendirmeyi ilke edinmiş birisidir Ayfer.

13 Eylül 2012 Perşembe

Biricik Didemciğimin Oğlu Yiğit'in Fenerbahçe Logolu Pastası


Canım Didemciğimin biricik oğlu Yiğit'ten bahsedeyim biraz. Yiğitcim yakışıklı mı yakışıklı, tatlı mı tatlı, daha yeni 1. sınıfa başlayan akıllı bir çocuktur. Arkadaşım Didem ile kararlaştırdık ve doğum günü için ona güzel Fenerbahçe logolu bir pasta yapmaya karar verdik. Koyu Fenerbahçe'li olunca insan, pastası da Fenerbahçeli olacak elbette. Biz de ailecek Fenerbahçe'liyiz, onu da söylemeden geçmeyeyim. Bahsettiğim Didemciğim de benim çalıştığım iş yerimden yakın bir dostumdur, kendisini kendi kardeşimmişcesine severim. Her zaman yanımdadır canım, Allah eksikliğini göstermesin.

Pastadan bahsedeyim biraz da. Pastamız yine klasik, muzlu ve çilekliydi. Pandispanyası ve iç kreması sadeydi. Böylesine beyaz renkte kaplı bir pastaya kakaolu krema gitmezdi bence. Fenerbahçe logosunun yapımı en çok yazılarda zorladı. Yine o sıralarda harf kalıplarım yoktu ve her bir harfi tek tek bıçakla kesip birleştirmem gerekti. En sonunda logo hazırlandı ve pastanın üstüne yerleştirildi.

Buradan biricik arkadaşım Didem'e ve yakışıklı oğlu Yiğit'e sevgilerimi gönderiyorum. Biliyorum blogumu takip ediyor, her daim yanımda, desteğini esirgemiyor. Hep yanımda ve eminim öyle kalacak. Bu yüzden seni çok seviyorum Didemciğim :)

Bu pasta belki de benim dönüm noktam oldu. İş yerimdeki herkes bu pastayı çok beğendi ve bu sayede diğer pastaların yolu açıldı. Diğer bir deyişle iş yerindeki arkadaşlarım ve müdürlerim bu olayla ilgili desteğin tamamını üstleniyorlar. Onlar olmasaydı şuan bu pastaları yapmıyor olurdum belki de. Onlar destek verip, pasta yaptırmasalardı bana, bu kadar ilerlemem olanaksızdı.

Bu nedenle onlara da buradan sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Hepinizi çok seviyorum :)

2 yorum:

  1. Canım ablacim. Yazdıklarından o kadar çok etkilendim ko gözlerim doldu. Sende iyiki varsın ve ben iyi ki seni tanımışim. Dediğin gibi her zaman yanında olacağım ve her zaman bu marifetli ablami destekleyeceğiz. Ben ve yigitte seni cokkkkk seviyoruz. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım benim, inan kardeşim kadar çok seviyorum seni. Her zaman birbirimize destek olabilmemiz dileğiyle. Çünkü birbirimizi ayakta tutan sevgimiz ve kardeşliğimizdir :) Yiğitciği de çok çok öp benim için :))

    YanıtlaSil

UA-36244699-1