Hakkımda

Fotoğrafım
İşte bu zihniyetle ilerleyen, kendi halinde pasta yapmaya çalışan ve onları insanlara begendirmeyi ilke edinmiş birisidir Ayfer.

13 Eylül 2012 Perşembe

Ada ve Arda İkizlerinin Pasta Figürleri








Bu resimdeki pastaların "yalnızca figürleri" bana ait; Hello Kitty ve Şimşek McQueen...

Zamanında Cocos pasta atölyesinde birlikte çalıştığımız Eda Hanım'ın çocuklarının pastaları için hazırlamıştım. Ada ve Arda birbirinden güzel ve özel ufaklıklar, eminim ki beğenmişlerdir. Hoşlarına gittiği fotoğraftaki ilgili bakışlarından belli oluyor bence :) Figürlerden Şimşek McQueen 10 üzerinden 8 zorluk derecesindeydi, Hello Kitty ise gayet basitti, zorluk derecesi yaklaşık 3/10.

Bu yaptığım ilk figür değil Eda Hanım için, öncesinde de birkaç figür yapmıştım pasta için. Kaldı ki bana bu serüvende yardım eden ve benim elimden tutan kişilerden biridir Eda Hanım. Beni her zaman teşvik etti ve daima arkamda oldu diğer arkadaşlarım ve akrabalarım gibi.

Ada ve Arda'nın doğum günü kutlu olsun, her zaman mutlu olsunlar. Umarım gelecek doğum gününde figürleri yine ben yaparım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-36244699-1