Hakkımda

Fotoğrafım
İşte bu zihniyetle ilerleyen, kendi halinde pasta yapmaya çalışan ve onları insanlara begendirmeyi ilke edinmiş birisidir Ayfer.

12 Eylül 2012 Çarşamba

Kendi başıma yaptığım ilk büyük pasta







Resimlerin kalitesi pek iyi değil maalesef. Yine de sergilenebilecek gibi görünüyorlar :)
Coco’s isimli pasta atölyesinde edindiğim deneyimlerden sonra tek başıma yaptığım ilk büyük pasta denilebilir. Yaklaşık 25 kişilik bir pasta oluyor bu. Alışılmışın aksine, ortaya oturtulmuş bir Barbie bebek ve eteğinden oluşan pasta gibi klişelerden uzak durup böyle bir görüntü oluşturmaya çalıştım. Pastanın alt kısmı muzlu, üst kısmı da çilekliydi. İç kreması ve pandispanyası da kakaoluydu. Pastayı yiyen yiyemeyen herkes çok beğendi. Yiyenler tadına, yiyemeyenler de görüntüsüne hayran kaldı. :) Bana da bu kadar ilgi gördüğü için sevinmek düşer :)

Pastanın sahibi benim 9 yaşındaki ufak yeğenim Selin. Aslında biz onunla doğum günü olduğu için ufak bir pasta yapacaktık, söz vermiştim. Sonrasında babası yani erkek kardeşimle böyle bir şey yapmayı kararlaştırdık. Evde yaptım pastayı, tabi evden götürene kadar herkes yolda pastaya bakıyor. Çok güzel geri dönüşler aldım pasta ile ilgili. Eve götürdüğüm zaman pastayı Selincik beni pasta olmadan bekler vaziyetteydi. Pastayı gördüğünde resmen şok oldu, açık ve net. Hiç kimse böyle bir pasta beklemiyordu. Kardeşim bile ufak, alelade bir pasta yapacağımı zannetmiş.

Aslında bu pasta işine yukarıda ismini verdiğim pasta atölyesinde başladım. İnanılmaz işler çıkardık, her saniyesi eğlence içinde geçiyordu. Kullandığımız kalıpların, aletlerin ve boyaların haddi hesabı yoktu. Atölye kapandıktan yaklaşık 5 sene boyunca hiç böyle büyük bir pasta yapmamıştım. Bu serüvene yeniden böyle bir pastayla başlıyorum. Devamı diğer pastalarımda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-36244699-1