Hakkımda

Fotoğrafım
İşte bu zihniyetle ilerleyen, kendi halinde pasta yapmaya çalışan ve onları insanlara begendirmeyi ilke edinmiş birisidir Ayfer.

12 Eylül 2012 Çarşamba

Leman'ımın Umut'una Hoşgeldin Bebek Pastası

Canım Leman'ımın oğlu Umut bebek için yaptığım pasta. Artık tüm umudunu kaybetmeye başlamıştı Leman, en umutsuz zamanında geldi oğlu Umut. Haberini aldığında mutluluğu tartışılmazdı. Yıllarca kaybettiği, doğmayan bebeklerinden sonra Umut bebeğe Allah'tan sağlık ve şifa diliyorum.

Allah Leman ve Umut'u birbirinden ayırmasın.

Öncelikle pastayı anlatayım;
Pastanın pandispanyası ve kreması sadeydi, içinde de mevsime göre çilek ve muz kullandım. Pastanın üzerine erkek bebeğine özgü mavi renk kullandım, çıngırak, ayakkabı ve biberon gibi figürler eklemeye çalıştım. Bebeğin yapımı tamamen bana aittir, hiçbir kalıp yada şekil kullanmadım. Yapımında bana yardımcı olan tek alet bıçaktı. Pasta yapımında ve şekil vermede kullanılan temel aletleri henüz almamıştım bu pastayı yaptığımda. En sonunda pastanın üstünü temiz tutması ve güzel görünmesi açısından tül koydum. Bebeklerin beşikleri üzerinde tül bulunur ya, ona benzetmeye çalıştım.

Sonuç mu? Bebeği görmeye gittiğimde tüm arkadaşlarını çağırmıştı Leman. Akrabaları da dahil herkes oradaydı. Tek kelimeyle pastaya bayıldılar :)

İşte pastadan birkaç resim:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-36244699-1