Hakkımda

Fotoğrafım
İşte bu zihniyetle ilerleyen, kendi halinde pasta yapmaya çalışan ve onları insanlara begendirmeyi ilke edinmiş birisidir Ayfer.

12 Eylül 2012 Çarşamba

Ozan'ın Beşiktaşlı Pastası

Selin'e yaptığım pastayı göründe insanlar çok beğendi demiştim ya, bunu gören diğer kardeşim oğlu için Beşiktaş logolu bir pasta istedi benden. Pastanın boyutu yine Selin'in pastası kadardı. Bu sefer pandispanyası ve kreması sade, yani kakaolu değil. 

Bu pastanın yapıldığından Ozan'ın haberi yoktu. Yaptığım ve onlara götürdüğüm gün doğum günüydü, aslında çok zeki olmasına ve annesinin evlerinde hazırlık yapmasına rağmen yine de pastayı görünce gerçekten çok şaşırdı. Olay tamamen şöyle gelişti; Annesiyle ve kardeşimle konuştuk, Ozan'ın pastasını kendi evimde hazırladım. Aynı gün içinde annesinin evde hazırlık yaptığını görünce Ozan, kendi doğum günü için hazırlık yapıldığını anladı tabi. Sonrasında annesi onun için olmayıp, benim için yapıldığını ve bana sürpriz yapacaklarını söylediğinde çocukcağız üzülmüş (Benim doğum günüm de Mayısta ve kutlanmamıştı, bu nedenle annesi doğum günümü kutlayacaklarını söylemiş ona). Ardından Ozan da neden benim değil de halamın doğum gününü kutluyorsunuz diyerek içerlemiş. Sonrasında oğlum Enes onlara gitti, herkes salonda bekliyordu. Salondaki herkes doğum gününü kutlamak için Ozan'ın pastasının gelmesini bekliyor ama Ozan ise halası içeriye girecek de alkışlayıp doğum gününü kutlayacağız diye bekliyor. Birden odaya girdim elimde pasta, herkes alkışlamaya başladı ancak Ozan'da bir afallama, çocuk neye uğradığını şaşırdı. Herkes bir ağızdan iyi ki doğdun Ozan diye bağırırken, o da az daha iyi ki doğdun Ayfer diye bağıracaktı. "İyi ki doğdun" kısmını söylediği anda elimdeki pastayı görünce resmen şok oldu. O kadar şaşırdı ki çocuk az daha ağlayacaktı canım benim :)

Neyse olayı anlattık, pastayı kesti. O kadar beğendi ki Beşiktaş figürünü, kesmemize izin vermeyip saklamak istedi. 

Bu da eminim ki hayatında unutamadığı en büyük anılardan biri olacak Ozan için. İyi ki doğmuşsun canım yeğenim Ozan, seni çok ama çok seviyoruz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-36244699-1