Hakkımda

Fotoğrafım
İşte bu zihniyetle ilerleyen, kendi halinde pasta yapmaya çalışan ve onları insanlara begendirmeyi ilke edinmiş birisidir Ayfer.

3 Ekim 2012 Çarşamba

Oğluşumun Pastası



Bugün bizim için özel ve güzel günlerden birisi; biricik oğlumuz Enes'in doğum günü. Öyle biricik yada oğluşum dediğime bakmayın, 22 yaşında artık :D

Aslında ben ona daha önceden istediği pastayı bana göstermesini söyledim ancak gerek olmadığını söyledi. Sürekli izlediği bir dizi var "Family Guy", oradaki Peter karakterini yapacaktım ancak istemediği için vazgeçtim. Ancak sonrasında bu pastayı yaptım.

Pastayı yaptım yapmasına ama, Enes pastayı ona yaptığımı bilmiyordu. Sipariş aldım diye söyledim, o da inandı :) Bugün işten dönüşte onu annemlerin evinin bahçesine çağırdım. Neyse ki sürpriz olduğunu anlamamış gerçekten de. İşten dönüşte bahçeye geldiği zaman bizim ufaklık Güldeste, "Enes, gel pasta keseceğiz" demesin mi. 2 yaşında bebek söyleyince kendi kendimize Enes'in sürprizi anladığını zannettik. Tabi o sırada akrabalarımız da var bahçede, masa hazır. Neyse ki masayı da görmemiş oğluşum. Enes Güldeste'yi görünce onu öpmek istedi. Tam o sırada fırsattan istifade pastayı getirdim ama resmen şok oldu yavrum. Meğer gerçekten anlamamış, hiç beklemediğini söyledi. Ne onu çağırdığım zaman anlamış, ne Güldeste söylediğinde anlamış, ne de pastayı yaptığım zaman...

Biricik oğlumun doğum günü kutlu olsun. Allah ona uzun, sağlıklı ve bol kazançlı günler versin, BİZİ BİRBİRİMİZDEN HİÇ AYIRMASIN. Seni çok seviyorum oğlum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-36244699-1